maandag 22 november 2021

Het is pas eind November...... 
En toch slaat de December-stress alweer toe.....
De boodschappen en kadootjes inkopen voor Sinterklaas en kerst, het is deze week per slot van rekening Black-Friday! 
We lachen deze inkoopstress weg met de moppen van deze week:
"Ik wilde mijn vriendin voor Sinterklaas graag een paar handschoenen geven," zegt Karel tegen de knappe verkoopster, "maar ik ben vergeten welke maat ze heeft." Het meisje is erg behulpzaam en legt haar hand in de zijne. "Klopt dat ongeveer?" vraagt ze "Ja," zegt Karel enthousiast, "u heeft ongeveer dezelfde maat als mijn vriendin." Als het verkoopstertje de handschoenen heeft ingepakt, vraagt ze: "Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?" "Tja," zegt Karel aarzelend, "Ik zou haar als goede Sint eigenlijk ook nog graag een b. h. en een slipje kado doen….."
Op de dag van een grootse jaarlijkse Sinterklaas-voorverkoop, staat er een lange rij voor de ingang van een warenhuis. Sommigen hebben zelfs de nacht op de stoep doorgebracht om een goed plekje te bemachtigen. Net voordat de zaak open gaat, probeert een klein mannetje door de rij naar voren te dringen, maar onder luide vloeken en verwensingen wordt hij teruggeduwd. Bij zijn tweede poging krijgt hij een kaakslag, wordt van links naar rechts geslagen en terug in de rij geduwd. Terwijl hij zich opmaakt voor een derde poging zegt hij tegen de man die voor hem staat: Als ze me nog een keer slaan, gaat de winkel niet open!


Een man is samen met zijn vrouw Sinterklaasinkopen aan het doen in de Makro. Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw… Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan. ‘Oh, mijn excuses meneer’ zegt hij. ‘Ik lette even niet op, het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken’ ‘Dat is toevallig’ zegt die andere man. ‘Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook’ ‘Dat is inderdaad toevallig’ zegt hij en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet. ‘Nou’ zegt de man.. ‘Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten, lange benen, zwarte laarzen en een kort rokje… ‘En hoe ziet die van jou er uit ??’. ‘Wat kan mij dat schelen’, zegt hij, ‘We gaan die van jou zoeken !!!!’

5 opmerkingen:

  1. geen stress hier, cadeautje kopen doe ik graag
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je van cadeaus kopen stress krijgt, waarom begin je dan niet eerder.

    Love As Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit jaar helemaal geen stress want ik sla het over dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik geloof nog dus laat het aan de Sint en de pieten over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou de December-stress is boord begonnen toen er loodjes waren getrokken.
    Karel gaat wel erg ver in het beproeven van zijn geluk.
    Ja, wil je de winkel openen.
    Wat aardig om samen de vriendin te gaan zoeken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen