dinsdag 23 november 2021

Fons Jansen - De Supermarkt


Het is niet alleen de kadootjes voor de decembermaand verzamelen dat 'winkel-stress' geeft, ook alvast de dagelijkse boodschappen doen, zodat je met kerst niet mis grijpt vereist nu al enige planning. Haal in huis wat houdbaar is en/of in de diepvries kan.... voor je het weet zijn de lekkere dingen al vóór kerst uitverkocht en zit je aan de stamppot met kerst. Kan ook héél lekker zijn, maar je wilt toch eigenlijk iets anders dan anders doen. Daarom vandaag:

Fons Jansen

 - De Supermarkt -

(Helaas kan ik bij het uitzoeken van de filmpjes soms niet zien dat het filmpje van keuze niet op de blog te zien is...... Dat merk ik dan later pas. Dit filmpje is er dus één van. Filmpje aanklikken heeft dus geen zin. Probeer daarom bijgevoegde link: https://www.youtube.com/watch?v=K0KRno9DpYI )
 

2 opmerkingen:

  1. ik kan de video niet zien....(belgie?)
    en winkelstress heb ik niet :o)
    maar de decemberdrukte is idd niet leuk
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fons Jansen, hebt gelijk.
    Ik zie mensen ook wel in de supermarkt koekjes, broodjes en degelijke gegeten, of ze afrekenen weet ik niet.
    Ik heb voor december ook al dingen besteld van het boerenland. Hans

    BeantwoordenVerwijderen