maandag 19 april 2021

 

Het is heerlijk weer om nu eindelijk eens te gaan

In een klein dorpje in Ohio, schrijft een oude vader aan zijn enige zoon, die in de gevangenis zit:
"Beste Jack, Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten kunnen planten. Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar. Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja...... Groetjes, je vader."

Een paar dagen later, komt er een brief terug vanuit de gevangenis:
"Beste Pa, spit in hemelsnaam niet in je moestuin! Daar heb ik de LIJKEN begraven. Getekend, Jack."

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een paar dagen later de FBI en lokale politie aan het huis van de oude man, en graven en spitten de hele tuin ondersteboven, op zoek naar de lijken. Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij de man en vertrekken.

Een paar dagen later, opnieuw een brief uit de gevangenis:
"Hallo pa, blij met de tuin? Gaat het tuinieren zo lukken?
Je zoon, Jack"

De paus krijgt een nieuwe tuinman. De kardinaal die het sollicitatiegesprek voert zegt tegen de nieuwe tuinman in wording: “De paus houdt van de geur van vers gemaaid gras. Als je aan het maaien bent loopt de paus graag langs en stelt altijd twee vragen. Wie stierf er aan het kruis voor onze zonden? En waar vond dit plaats? Nu heb je de grasmaaier. Op het linker wiel staat het antwoord op de eerste vraag en op het rechter wiel staat het antwoord op de tweede vraag. Er gaat een weekje overheen en de tuinman is druk aan het maaien. Dan staat ineens de paus naast hem. “Beste man”, zegt de paus, “mag ik je een vraag stellen?” “Natuurlijk, uwe heiligheid”, zegt de tuinman. “Weet jij wie er voor onze zonden aan het kruis is gestorven?” De tuinman kijkt schrijlings naar het linkerwiel van de maaier en antwoordt: “Jezus Christus.” “Heel goed mijn beste, weet je ook waar dit plaatsvond?” De tuinman kijkt nu op het rechterwiel en antwoordt: “Golgotha.” Nu vraagt de paus ineens: “Weet je ook wie daar bij waren?” De tuinman slaat zijn ogen neer op zoek naar een antwoord en komt met: “Black en Decker?”

Drie nonnen zitten al een aantal jaren in het klooster. Op een mooie zomerdag zien ze de tuinman met een knecht aan het werk in de kloostertuin. Moeder-overste heeft de nonnen verboden om met de tuinman te praten, maar bij het zien van deze stoere tuinman gaan de hormonen bij de nonnen wel werken. De nonnen gaan stiekem naar de tuin en horen hoe de tuinman de knecht uitscheldt voor LUL! De seksuele opvoeding is in het klooster sterk achtergebleven en nonnen vragen zich af wat een lul nou eigenlijk is. Ze besluiten het toch maar aan de tuinman te vragen. Zo gezegd zo gedaan. De eerste non vraagt zachtjes aan de tuinman wat is een lul ? Wel zegt de tuinman kom alle drie maar mee naar het tuinhuisje en dan zal ik laten voelen wat een lul is. Maar........ Je mag niet kijken en moet daarna raden wat het is. Enfin de eerste non voelt stiekem in het tuinhuisje en ze stuurt daarna ook de tweede en derde non. Na afloop vraagt de tuinman: en wat was het? De eerste blonde non zegt volgens mij was het een mals stukje vlees wat ik in mijn hand had! Nee hoor zegt de tweede ik denk dat het een stuk hout was! Tenslotte zegt de derde volgens mij wat het een vogeltje want hij poepte in mijn hand!










 

6 opmerkingen:

  1. ik ben geen echte tuinier, hier staan alleen wat potten
    maar de grapjes zijn leuk
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! ik heb er in elk geval eens mee kunnen lachen en begint mijn maandag met een goed gevoel.
    Fijne dag verder ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat de nonnen van tegenwoordig toch wel zullen weten.

    Love As always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de tuinman zeker op tijd zijn loon geven :)
    Klikte bij kay op je naam...gezellig hier
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb geen tuin meer, maar ga wel naar buiten om van een ander zijn arbeid te genieten.
    Fijn dat de overheid ook helpt je tuin om te spitten.
    Een grasmaaier geeft niet alle antwoorden.
    De nonnen moeten vast nog eens op herhaling. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke naam voor een zwerfkatje...
    Ja zie het om me heen gebeuren nu alle tijd voor een huisdier, maar er komen ook weer normale tijden
    Zag je al eerder bij Hans dus dacht ik klik even 😉
    Ook jij bedankt voor je tegen bezoekje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen