maandag 5 april 2021


Er liggen twee eieren in een pan met kokend water, zegt de ene “Pfff wat is het warm hier”. Zegt de ander “Ach, wordt je hard van!”.


De juf vraagt aan Stijn: “Als ik 2 paaseieren op tafel leg en jij legt er 3 bij, hoeveel eieren paaseieren hebben we dan samen?”. Waarop Stijn antwoordt: “Maar juf, ik kan helemaal geen eieren leggen, laat staan paaseieren!”


Peter heeft net een paar paaseieren in de tuin gevonden en moeder schuift hem meteen een bord voor met één chocolade eitje: “Dit is je portie voor vandaag. Geniet er maar van, jongen!”. Peter ruikt aan het eitje, trekt een scheef smoeltje en vraagt: “Mama, mag ik dan eerst een paar velletjes wc-papier?”. “Waarom?” vraagt moeder verwonderd. Peter kruist kordaat zijn armen en zegt: “Denk jij nu echt dat ik nog in de klokken van Rome geloof, mama? Eieren komen uit de reet van een kip!”…


 


















4 opmerkingen:

  1. :o))
    leuke mopjes
    -Een @->- voor jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zaten weer leuke bij maar ik vind Pasen heel gemeen, want vele eten dan eieren en ik mag er slechts 1.En dat geldt ook die van chocola wat voor smaak zij ook mogen wezen, want dan heeft mijn darmen weer veel te vrezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahaha, die laatste... zo flauw.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer voorbij, de eitjes zijn geraapt en op.
    De Here is opgestaan.
    Vandaag sneeuw, er is weinig nodig om lang gelukkig te worden. Hans

    BeantwoordenVerwijderen