maandag 4 januari 2021


We beginnen het jaar maar met een stevige kop koffie......


Een Blondine wil tijdens de lockdown koffie afhalen bij een loket van een café. De medewerker vraagt haar: “Wilt u uw koffie zwart? ” Blondje: “Welke andere kleuren heeft u?”


“Mama, hoe roer jij je koffie?”, vraagt Jantje.
Moeder antwoordt: “Met mijn rechterhand.”
“Vreemd,” zegt Jantje, “volgens de juf hoort het met een lepeltje.”



 Pim vraagt of Bea koffie wil. Bea: “Nee dank je, als ik koffie drink, kan ik niet slapen.”
Waarop Pim zegt: “Hé, da’s bij mij net andersom: als ik slaap, kan ik geen koffie drinken!”





4 opmerkingen:

  1. en ik zit dit hier te kijken met de koffie in mijn hand, dat moet lukken
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt tijd dat ik een bakje koffie ga zetten.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb net weer gezellig wat koffie tot mij genomen want dat helpt om deze dag weer door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stevige kop koffie daar is Flip de hulphond ook gek op.
    De blondjes blijven het maar niet begrijpen.
    Ik drink ook geen koffie tijdens het slapen.
    Koffie, koffie van Rita Corita, een sterk nummer. Hans

    BeantwoordenVerwijderen