maandag 25 januari 2021

 


Donald Trump, de man die 4 jaar lang president was van de Verenigde Staten was, droeg afgelopen woensdag het stokje over aan Joe Biden. Daardoor heeft nog meer tijd voor zijn favoriete sport: GOLF!! want in de afgelopen 4 jaar was Trump gemiddeld 1 keer per 5 dagen op de golfbaan te vinden.

Deze week dus :

Een getrouwde man heeft een verhouding met zijn secretaresse. Op een dag konden ze geen weerstand meer bieden aan hun verlangens en ze reden naar haar huis en bedreven de hele middag gepassioneerd de liefde. Uitgeput vielen ze in slaap en werden pas om 20.00 uur wakker. Terwijl de man zijn kleren aantrok, zei de vrouw dat hij zijn schoenen door het gras en de blubber achter haar huis moest halen. De man begreep er weliswaar niets van maar deed wat ze zei. Thuisgekomen, vroeg zijn vrouw: “Waar ben jij de hele dag geweest?” “Lieveling,” antwoordde hij “ik kan niet tegen jou liegen. Ik heb een verhouding met mijn secretaresse en we hebben de hele middag seks gehad.” Zijn vrouw keek naar zijn schoenen en zei: “Leugenaar, je bent weer gaan golfen.”


Een oude oorlogsveteraan komt de trap afgesjokt, geheel gecamoufleerd en in gevechtstenue, met een brief in zijn hand. “Wat is er aan de hand?” vraagt zijn vrouw verbaasd. “Ik heb een oproep gehad van mijn oude makkers,” zegt de grijsaard, “ik moet vechten aan de Golf.” “Wat!?” roept de vrouw, “dat is toch allang voorbij…laat eens zien die brief.” Ze leest hem en zegt: “Gekkie… Ze vragen of je mee gaat golfen aan de Vecht!”


Een golfspeler loopt op een zweer warme dag “uitgeput” na de 18e hole het clubhuis binnen en zegt tegen de barman: Zeg, Kerel, nu wil ik onmiddelijk iets ijskouds met veel alcohol d’r in. Zegt die barman: “Meneer, moet u even doorlopen naar het terras. Daar zit uw vrouw”.







3 opmerkingen:

  1. hier vlakbij is een druk bezochte golfbaan, maar ik heb dit nog nooit gedaan
    -weer leuke grapjes :o)
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets voor mij... de grappen natuurlijk wel.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De cartoon van Trump is goed gelukt.
    Na het lezen van de moppen begrijp ik waarom Trump gek op golfspelen is.

    BeantwoordenVerwijderen