zaterdag 2 januari 2021

De Youkebox van deze week is een verhaaltje zo als ik wekelijks voor de 'BANKSHOW' maak: Ik heb mij dan ook voorgenomen dit voorlopig te blijven doen! En u allen??  TELL ME YOUR PLANS voor 2021. Het jaar is nog blanco en roept TAKE A CHANCE ON ME!! Dus voor iedereen die denkt I'LL NEVER DRINK AGAIN,  of de wens heeft ZO SLANK ZIJN ALS JE DOCHTER, veel succes gewenst.  Toch is mijn grootste wens heel veel gezondheid voor iedereen..... GEZONDHEID DAT IS TOCH MAAR ALLES, hebben we gemerkt in de laatste maanden....
***

The Shirts - Tell me your plans

Abba - Take A Chance On Me

Alexander Curly - I'll never drink again


Corrie van Gorp - Zo slank zijn als je dochter

Johnny Jordaan - Gezondheid Dat Is Toch Maar Alles


3 opmerkingen:

  1. Een mooi verhaal heb je er weer van gemaakt. Net zo als elke week in de Bankshow, ik geniet er elke keer weer van.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn goede voornemens, als iedereen zich daar eens aan hield ;-)
    . Ik wens je een leuk weekend @->-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verhaaltjes in de Bankshow worden niet alleen door mij enorm gewaardeerd, maar ook door de luisteraars.
    Het is elke week weer een heel aangename verrassing als ik in mijn mail kijk.
    Leuk dat je nu ook hier een verhaaltje hebt geplaatst, het maakt het zoveel completer.
    Zier wel twee goede voornemens tussen staan en zing ze extra hard mee ter motivatie. Hans

    BeantwoordenVerwijderen