vrijdag 8 januari 2021

<
(sorry voor de late post van de blog.... 3 collega's met corona binnen de woonvoorziening waar ik nacht-ondersteuning verleen en dan moet er 's morgens ook nog gemolken worden. Ik werk alleen onder voorwaarde dat ik dát kan gaan doen.... Dus het is even aanpoten. Anders werk ik daar alleen in het weekend, maar nu moest ik ook even door de week bijspringen, anders kregen ze het schema niet rond. En dan nog al dat omkleden, ontsmetten en alle andere extra maatregelen..... Ik kwam even tijd tekort......)
En dan zijn er ook  nog van die malloten die hun koffieapparaat verfraaien en versieren met allerhande voorwerpen. Maar als u zou weten dat uw koffie uit deze machine kwam.... Zou u het dan nog met smaak opdrinken?

2 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind het heel knap van je om bij te springen.
    Tegenwoordig loop je ook niet zomaar de stal meer binnen met de voorzorg regels.
    Corona maakt weel kapot.
    Krijg een heel ander gevoel bij deze manier van koffie zetten. Hans

    Ot. Je prachtige toepasselijke verhaal is voorgedragen, kon me er helemaal in terug vinden.
    En de verzoekjes zijn gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms moet je gewoon even je rust nemen. Maar ik zou het niet met zo'n kopje koffie doen.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen