maandag 29 oktober 2012




 


Deze week, als thema omdat het woensdag 31 oktober is, dus:


Een man gaat naar een tovenaar en vraagt hem of hij een vloek kan wegnemen die meer dan 25 jaar geleden over hem is uitgesproken. De tovenaar antwoordt: "Misschien, maar dan moet u me precies vertellen hoe de vloek luidde." De oude man zegt: "Dan verklaar ik u hierbij man en vrouw”




Een man wil een kasteel kopen. Hij zegt tegen de kasteelheer: “Ik heb gehoord dat het hier spookt. Is dat zo?”
Waarop de kasteelheer antwoordt: “Wat een onzin. Als dat zo is, dan zou ik het moeten weten. Ik woon hier tenslotte al meer dan 500 jaar.”




Pietje logeert bij opa. Midden in de nacht moet hij naar de wc. Hij gaat naar zijn opa om te vragen of hij even naar de wc mag. Opa zegt dat Pietje dat maar beter niet kan doen, want 's avonds spookt het beneden. "Maar dat maakt niet uit hoor," zegt Pietje, "ik moet zo nodig." Als Pietje beneden is ziet hij een spook voor de wc-deur staan. Het spook zegt: "Pas maar op, ik ben het spook van vlees en bloed." En dan zegt Pietje: "Ja dat zal wel, maar ik ben Pietje die heeeeeeel nodig poepen moet!"


Een man klopt aan bij een hotel en vraagt bij de balie of er nog een kamer vrij is. De baliemedewerker antwoordt: "Ja, er is nog een kamer vrij, maar het spookt er." De man antwoordt slaperig: "Oke, ik neem die kamer." Hij gaat naar zijn kamer en valt direct in slaap. Dan wordt hij midden in de nacht wakker en hoort: "Boe-hoe-hoe, ik ben het spook met het rode oog." De man is zo moe dat hij roept: "Als je nu niet meteen je grote mond houdt, ben je straks het spook met het blauwe oog!"


 









Wij wensen iedereen die dit feest wil vieren:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten