maandag 4 juli 2011

Week. Maandag mop

Thema deze week: "Iets met auto's."

 

Een vrouw staat met haar Smart met autopech langs de snelweg, komt er een
man in een Porsche voorbij.
"Zal ik je een sleepje geven naar de dichtsbijzijnde garage?" vraagt de
Porsche rijder.
"ja graag!" antwoordt de vrouw.
Zo gezegd, zo gedaan, de Smart werd met een sleepkabel aan de Porsche vast
gemaakt.
"Als ik te hard ga moet je maar toeteren!" glimlacht de man.
Even later, onderweg, scheurt er een Ferrari met 250 km/u voorbij. De
Porsche rijder vergeet helemaal de sleep en scheurt achter de Ferrari aan.
Later die avond komt er een agent bij de commissaris op het bureau aan en zegt:
"Je gelooft nooit wat ik heb gezien! Komt er eerst een Ferrari met 250 km/u
voorbij flitsen. Direct daarachter zat een Porsche die hem bij probeerde te
houden. En achter de Porsche reed een Smart die toeterde of hij er voor bij
mocht gaan!"

                                      afbeelding 56165 in Auto 115x110, 33053 bytes

Een rijke man verlaat 's ochtends zijn huis en ziet tot zijn grote schrik dat de hele achterkant van zijn nieuwe Mercedes is gehavend. Maar hij haalt weer opgelucht adem als hij onder de ruitenwisser een briefje ziet zitten. Hij pakt het papiertje en leest : "Beste Mercedes-eigenaar. Terwijl ik dit schrijf staan er in deze straat 50 mensen naar mij te kijken, zij denken dat ik mijn naam, adres, kenteken en polisnummer opgeef. Dat is dus niet zo!"

 afbeelding 56230 in Auto emblemen 96x96, 5252 bytesafbeelding 56230 in Auto emblemen 96x96, 5252 bytesafbeelding 56230 in Auto emblemen 96x96, 5252 bytesafbeelding 56230 in Auto emblemen 96x96, 5252 bytes

 

 

 

Een man gaat tanken..
De pomphouder ziet 2 pinquins op de achterbank zitten..
Zegt tegen de man...
Daar moet U mee naar artis!!!
De man gaat weg en komt vervolgens de week er na weer tanken,
Zegt die pomphouder....."je ging toch naar artis met ze????"
Ja!! Zegt de man,daar zijn we ook geweest! Morgen gaan we naar de Efteling!!!!

                                       afbeelding 56128 in Auto 119x65, 11231 bytes

 Opa Max is 100 jaar geworden en Jantje is op zijn feestje. Endaarom  gaan ze een ritje
maken met de auto.
Naar dat ritje gaan ze in een cafe zitten. Jantje vraagt aan Max: "wat vond
u het leukste van uw verjaardag opa?"
Opa zegt: "De borden aan de snelweg warop stond: Max 100!"

 afbeelding 56169 in Auto 288x108, 57815 bytes        afbeelding 56169 in Auto 288x108, 57815 bytes

Bij een blaascontrole vraagt de agent aan een zatte bestuurder: "Hoeveel pilsjes heeft u op?"
De bestuurder: "Heb maar 2 glaasjes gehad"
Agent: "Nou volgens mij zijn het er wel meer meneer, u mag nu even blazen."
Na het blazen slaat het apparaat optilt.
Agent: "Nou nou... Wat voor glaasjes heeft u op meneer?"
Bestuurder: Ik kreeg na een aantal flesjes pas een nieuw schoon glas

                                      afbeelding 56200 in Auto 144x109, 40099 bytes

Een man komt in het politiebureau gesneld. "Mijn auto is gestolen",zegt de man verward. De politieagent vraagt of de man een persoonsbeschrijving van de dief kan geven. "Neen, ik kon hem niet herkennen. Het was onmogelijk want de dief droeg een bivakmuts.",zei de man; "Maar ik heb de nummerplaat kunnen noteren.

 

Misleiding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten