woensdag 22 september 2021

 

Een man gaat naar een tovenaar en vraagt hem of hij een vloek kan wegnemen die meer dan 30 jaar geleden over hem is uitgesproken. De tovenaar antwoordt: “Misschien, maar dan moet u me precies vertellen hoe de vloek luidde.” De oude man zegt: “Dan verklaar ik u hierbij man en vrouw.”


De huwelijksnacht is passé. Bij ‘t scheren snijdt de kersverse echtgenoot zich, en hij veegt het bloed af aan het beddenlaken. Zijn bruid ziet dat en wordt meteen knalrood. 30 jaar later brengen ze hun huwelijksnacht in dat zelfde hotel door. De andere ochtend snuit de vrouw haar neus in het laken. Hij: “Waarom neem je geen zakdoek?” Zij: “Nou, 30 jaar geleden heb jij mijn eer gered ten aanzien van het personeel hier. Nu ik die van jou”



Een man en vrouw zijn 30 jaar getrouwd. Die nacht loopt de vrouw naar haar man in hetzelfde doorkijkpakje dat ze aan had tijdens hun allereerste huwelijksnacht. Ze kijkt naar haar man en zegt: “Schatje, herinner je je dit ?” Hij antwoordt: “Ja schat, da’s hetzelfde pakje dat je aanhad tijdens onze eerste huwelijksnacht”. Zij: “Weet je nog wat je die nacht tegen me zei?” Hij: “Ik denk het wel, ik zei: Oh Schatje, ik ga je tieten leegzuigen en je hersens eruit stompen”. Zij lacht en zegt: “Da’s exact wat je toen zei, en nu is het 30-jaar later, wat heb je vanavond te zeggen?” Hij bekijkt haar van top tot teen en zegt: “Missie volbracht”.


 
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. een huwelijk kan heel mooi en gevarieerd zijn lees ik nu :o))
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook het huwelijk ontkomt niet aan de grappen en grollen.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou de tovenaar kunne helpen?
    Nou het personeel van het hotel zal wel onder de indruk zijn.
    Na dertig jaar, veranderd er wel wat. Hans

    BeantwoordenVerwijderen