maandag 17 mei 2021

eurosong-presentatoren


Onderstaande 'maandag-movie' is de aftrap voor een week lang wauwelen over

Eurovisiesongfestival-presentatoren Jan Smit, Chantal Janzen en Edsilia Rombley persifleren samen met Carlo Boszhard de Britse band Brotherhood of Man, die in 1976 de winst op het songfestival binnensleepten met hun nummer 'Save Your Kisses for Me'. Samen zingen ze een nieuwe versie van het nummer: 'Kusjes van mij'.






DE PRESENTATOREN, ZOWEL VAN DE eurovion-SHOWS ALS de ONLINE-presentatie: Chantal Janzen, Jan Smit, Nikkie de Jager en Edsilia Rombley.



5 opmerkingen:

  1. morgen zingt belgie heb ik gehoord
    ik ben dit jaar eens benieuwd
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe verzinnen ze het toch elke keer weer. Ik moet hier wel om lachen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst bedankt voor je reactie bij mijn gebed voor een paard en heb daar ook een reactie voor jou achtergelaten. En deze vond ik ook heel erg mooi. Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zou fijn zijn hè als we byebye zouden kunnen zeggen :)
    Leuk filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerlijk gezegd vond ik het Eurovisiesongfestival veel gezelliger.
    Maar tijden veranderen dus ook het Eurovisiesongfestival. Hans

    @ hartelijk dank voor het verhaal, iedereen is in opper beste stemming 2de pinksterdag met de Boerin naar Amsterdam.

    BeantwoordenVerwijderen