dinsdag 25 mei 2021



Ik moet de laatste dagen (weken) een beetje GOOCHELEN met mijn tijd om alles gedaan te krijgen wat er moet gebeuren…........            En het weer wil ook al  niet meewerken.

Misschien kan ik deze week nog wat van dit thema opsteken.

 

Een goochelaar geeft een paar voorstellingen. Op één van die voorstellingen komt er een dom blondje kijken. De goochelaar vraagt of er een vrijwilliger uit het publiek is, die aan een truc wil meedoen. Het domme blondje roept meteen: 'Ja ik!' De goochelaar denkt: O, die is blond, dus die trapt sowieso in mijn truc. Hij houdt een paar kaarten voor en het domme blondje moet er eentje uittrekken. Als ze dat heeft gedaan moet ze de kaart weer ergens tussen de stapel kaarten stoppen. De goochelaar zegt daarop: 'Acabadabra, ik tover precies dezelfde kaart er weer uit!' Het blondje zegt: 'Waarvoor pakt u dan niet gelijk mijn kaart?!?' 

Een meisje vraagt aan een goochelaar: "Waar is toch dat meisje dat u vorig jaar heeft doorgezaagd?" "Oh" zegt de goochaar. "Ik doe de doorzaagtruc tegenwoordig met mijn zus. Momenteel heb ik al twee halfzussen."

Hans Klok, de goochelaar, komt een bar binnen. Zegt er een klant "Heeej Hans Klok mensen......Heej Hans, goochel eens wat... "Hans denk na en zegt "OKEE, Ga tegen die muur staan met je broek op je enkels". "Okee",  zegt de man. Zo gezegt zo gedaan. "Nu steek ik een vinger in je reet" zegt Hans Klok  "Voel je 'm?" "UUH ja zegt de man.  "En nu komt het toveren let op! Hans doet zijn armen onder de man zijn armen door en zegt":  "Kijk zonder handen...."

 
 

5 opmerkingen:

  1. toveren, ik heb er nooit niks van gesnapt, maar is wel mooi om te zien
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige trucs zijn heel makkelijk, als je de oplossing maar weet.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zal ik ook wel een toverstafje willen hebben. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik las googelen in plaats van GOOCHELEN.
    Ja, als je jonger bent ben je verbaast.
    Nu lachen we om de moppen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen