zondag 9 mei 2021


Bij aankoop van landbouwgrond moet je altijd letten op de ‘kleine lettertjes’ in het koopcontract.

*******

En dan is het vandaag ook nog moederdag...

Er is in het jaar maar één zo`n dag,
die dag dat is vandaag,
die dag noemen wij `Moederdag`,
dat vieren wij zo graag.
Want er is niemand in het land,
die zoveel voor mij doet,
die iedere dag eten kookt,
en pudding, lekker zoet.
Zij is het die mijn kleertjes wast,
mij knuffelt als ik eens huil,
zij stopt mij lekker in het bad,
van het spelen word ik vuil.


4 opmerkingen:

  1. ja klaverjassen.....spijtig toch die contracten met kleine lettertjes
    Hier in belgie is het ook moederdag
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine lettertjes behoren ook gelezen te worden.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook die kleine lettertjes staan er niet voor niks ;)
    Mooi geschreven over de moederdag...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleine lettertjes, nou zeker daar zijn heel wat mensen al ingetuind. Hans

    BeantwoordenVerwijderen