donderdag 24 december 2020


Zo...... Zo vlak voor kerst nog snel even mijn checklist afvinken, want mijn hoofd slaat op hol van al de dingen die gedaan moeten worden om het gezellig te maken in huis! Voor je het weet staat de boel op z'n kop als je niet alles onder controle hebt!
De kerstboom staat in volle glorie....

En het kerstmenu wordt uiteraard weer een topstuk:


...........Het was al moeilijk genoeg om alles in huis te halen nu er zoveel winkels gesloten zijn ......




De kaarsjes kunnen branden:
O
De kerstkleding is uitgezocht en hangt klaar...
;
.....Maar voor mijn gevoel ben ik toch iets vergeten......

Oja..... De kerstgroet!!!!

 

5 opmerkingen:

  1. het is niet per toeval dat ik hier al jaren kom
    de humor zit hier goed :o)
    Merry X-Mas @->-ヽ(° ͜>°)ノ*҉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie natuurlijk ook mooie feestdagen.
    Dat moet lukken met zulke voorbereidingen.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang geleden dat ik hier langs kwam, wens je fijne dagen, je bent er in elk geval al voor in de stemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gedaan behalve de kalkoen als piek, want ja ik houd nu 1x van alle dieren. Voor jullie ook allemaal fijne dagen en laten we hopen en wensen dat er een kerstkalfje wordt geboren. Bedankt voor de leuke postjes die je steeds deelt maar ook voor alle reacties op mijn schrijfsels op beiden websites. Tot volgend jaar en wens je veel gezelligheid met elkaar.

    ★*2020★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★2021 ★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogal eens krijgt men op deze dag een kerst-depressie te verwerken.
    Die slaat de hoop op een witte, winterse kerst vaak de bodem in.
    A. geen last van, B. de winkels zijn gewoon bijna 24 uur open, dus men kan zich kapot vreten.
    Fijne kerstdagen gewenst. Hans

    BeantwoordenVerwijderen