maandag 7 december 2020

Voor de maand december heb ik de kleurenreeks voor de kleur PAARS  gekozen. Niet omdat ik het zo'n mooie kleur vindt voor deze maand of omdat het onderkleed van de sint deze kleur heeft, maar omdat de 2e vrijdag in december de scholen paars te kleuren.  Het is dan jaarlijkse grote actie-dag van de GSA (Gender & Sexuality Alliance)  'Paarse Vrijdag' is een dag waarop mensen door het dragen van de kleur paars hun solidariteit kunnen tonen met homo- en biseksuele, lesbische en transgender jongeren. Daarom deze week dus:






3 opmerkingen:

  1. als jij een thema hebt vindt je er ook alles over
    zelfs paarse muziek, ik denk al aan purple rain
    ik ben benieuwd...
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Purple Rain, natuurlijk zie ik die al aankomen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wist ik niet een paarsedag.
    Di Mario heeft de muziek al uitgezocht.. Hans

    @ Een verzoekje van mijn kant, zou het verhaal voor woensdagavond kunnen worden opgestuurd?
    Donderdag heb ik namelijk verplichtingen buiten de deur.

    BeantwoordenVerwijderen