maandag 28 december 2020

 



Tijdens de jaarwisseling 2020-2021 is het  verboden vuurwerk te verkopen, te vervoeren, te bezitten en af te steken.... Door dit jaar geen vuurwerk af te steken draagt iedereen bij aan het ontlasten van de medewerkers in de zorg, hulpverlening, politie en BOA's.
********
Nu heb ik nooit vuurwerk in huis. De dieren kunnen er niet tegen, het huis heeft een rieten dak en ik zie er het nut niet in van duizenden euro's in rook en stank op zien gaan. 
Maar moppen over vuurwerk..... Ja, die heb ik nog wel, speciaal voor hen die het afsteken zo missen dit jaar:


                                                      

Hoe weet je dat illegaal vuurwerk had?  …Als je alleen nog maar hands-free kan bellen na het afsteken. 
Een bodybuilder staat naakt voor de spiegel zijn prachtige lichaam te bewonderen. Zegt hij tegen z’n vrouw: “Moet je toch eens zien,  ik ben een brok dynamiet. Ik zal jou straks een wat vuurwerk laten beleven!” Zegt z’n vrouw: “Is dat niet gevaarlijk met zo’n kort lontje?”
Het oudejaarsconcert van André Rieu in Maastrich gaat niet door. Hij is aangehouden, want hij had strijkers meegenomen……
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. het mag gewoonweg niet dit jaar, ik ben eens benieuwd naar het vuurwerk...
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch wordt er nog steeds afgestoken. Je houdt sommige mensen toch niet tegen.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas hoor ik hier ook soms heel zware knallen, maar dat gebeurd regelmatig.
    Maar zelf nooit een fan geweest, een keer voor me zelf gekocht en later wat voor de kinderen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen