maandag 28 september 2020


We zijn op dit moment, ondanks het oplopend aantal Covid-19-patienten, gelukkig nog niet in een tweede totale Lock-down..... We kunnen deze week nog naar de Bioscoop!


Er komt een Blond meisje bij de bioscoop en vraagt aan de mevrouw 1 kaartje voor de film. “Dat word dan 7,50”, zegt de mevrouw. Het meisje betaalt, neemt het kaartje aan en gaat naar de filmzaal. Even later loopt het meisje terug naar de vrouw en vraagt nog een kaartje. De vrouw begrijpt het niet, maar vraagt er niet naar en geeft weer een kaartje. De Blondine loopt weer naar de bioscoopzaal. Even later loopt het meisje weer terug naar de vrouw en vraagt weer een kaartje. Dit doet het blonde meisje zo nog 6 keer. “Waarom ga je niet naar de film kijken, meisje?” vraagt de mevrouw. “Bij de ingang van de bioscoopzaal scheurt iemand heel de tijd mijn kaartje kapot”, antwoordt Het blondje treurig. 


Een boer ging naar Amsterdam en wilde een kaartje voor de film kopen. Bij de kassa vroeg de juffrouw: “Meneer, wat heeft U op uw schouder?” De boer antwoordde: “Dat is mijn haan Kobus. Waar ik ga, gaat hij!” “Het spijt me Meneer, maar er mogen geen dieren in de bioscoop, zelfs geen haan”. De boer ging weg en op de hoek van de straat stopte hij de haan in zijn broek. Vervolgens ging hij terug naar de kassa, kocht een kaartje en ging de bioscoop in. Hij ging naast twee Amsterdamse verpleegsters, Annie en Joke, zitten. De film begon en de haan begon een beetje te woelen. De boer ritste zijn gulp open, zodat Kobus zijn kop eruit kon steken en de film ook kon zien.  

“Joke?” fluisterde Annie. “Wat is er?” vroeg Joke. “Ik denk dat die man naast me een viezerik is”. “Waarom denk je dat?” vroeg Joke verbaasd. “Hij ritste zijn gulp open en zijn ding steekt eruit” fluisterde Annie. “Nou ik zou me er geen zorg over maken”, antwoordde Joke, “Er is weinig dat wij Amsterdamse verpleegsters nog niet hebben gezien” “Ja, dat mag dan wel waar zijn” zei Annie, “maar deze vreet mijn popcorn op!”


Een jongen wordt voor zijn 18e verjaardag door zijn ouders naar een erotische film gestuurd om "wat ervaring" op te doen, omdat hij nog nooit met de liefde in aanraking is gekomen. De jongen zit een uur voor de voorstelling al op de eerste rij te wachten totdat het begint. De film is nog maar net bezig of er zijn al borsten in beeld, de jongen wordt gek van opwinding. Hij begint te fluiten op zijn vingers, zo opgewonden is hij.......... De eigenaar van de bioscoop is hier niet van gecharmeerd. Hij neemt de jongen mee naar buiten en zegt: “Als je nog een keer op je vingers fluit gooi ik je eruit en hoef je nooit meer terug te komen!”. De eigenaar zet de jongen weer binnen, maar nu op de achterste rij. Hij kijkt om zich heen en ziet dat er een bloedmooie blonde meid naast hem zit. Zij wenkt hem om dichterbij hem te komen… De jongen aarzelt geen seconde en gaat dicht naast haar zitten. Ze fluistert hem in zijn oor: “Zie je wat er op het scherm gebeurt? Jij moet net zo doen als op het scherm… stop je vingers in mijn slipje en doe je vingers tussen mijn lippen…” “Nee!” zegt de jongen, “daar kan ik niet aan beginnen! Als ik nog een keer ga fluiten mag ik hier nooit meer komen!”







3 opmerkingen:

  1. naar de film; het is weer lang geleden voor me
    maar grapjes zijn altijd leuk
    en het is ambetant als er een grote persoon voor je zit met een hoed ;-)
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bios, meestal gaan wel in een vakantie er wel even heen.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na vanavond is het weer strenger geworden.
    Haha, blond, wel een goede omzet voor de bios.
    Haha, maar deze vreet mijn popcorn op.
    Fluiten? Hans

    BeantwoordenVerwijderen