zaterdag 12 september 2020


Vraag niet hoe..... maar het is toch weer gelukt om een aantal liedjes bij elkaar te zoeken die met tanden, kiezen en tandartsen te maken hebben!. Een gevarieerd aanbod deze keer met keuze tussen Nederpop, cabaret, Engelstalig en een  heuse kerstplaat....

Peter de Koning - Het is altijd lente in de ogen van  de tandartsassistente


Toontje Lager -  Kiezen op elkaar

Steely Dan - Your Gold Teeth II

Spike Jones - My two front teeth

Youp van 't Hek -  Met een mond vol tanden

3 opmerkingen:

  1. het eerste liedje ken ik, van de rest heb ik nog nooit gehoord
    -Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je nog zoveel liedjes kon vinden..

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook maar even mijn Kiezen op elkaar.
    Gelukkig geen gouden tanden of kiezen.
    Als kind had ik ook twee voor tandjes.
    Een mond vol tanden, op een paar kiezen na is me nog gegund. Hans

    BeantwoordenVerwijderen