maandag 7 september 2020


Vandaag is het weer zover...... een bezoekje aan de tandarts....
Niet dat er iets aan de hand is hoor, gewoon preventief een kijkje laten nemen.


Een man en een vrouw ontmoeten elkaar in een bar. Er wordt wat gepraat en van het een komt het ander, ze besluiten naar het huis van de vrouw te gaan. Na een paar glazen trekt de man zijn hemd uit en wast zijn handen. Vervolgens gaat de broek uit en, weer wast hij zijn handen. De vrouw, die dit ritueel gade slaat, zegt hem, Ik durf er voor wedden dat jij een tandarts bent. Hij, stomverbaasd, antwoordt: Ja. Maar hoe weet jij dat zo? Eenvoudig, antwoordt ze, Je doet niet anders dan je handen wassen. Na verloop van tijd beginnen ze te sexen en wanneer ze klaar zijn zegt zij: Jij moet wel een verdomd goede tandarts zijn. Hij, stralend en glunderend na zo'n complement antwoordt blozend: Natuurlijk ben ik een heel goede tandarts, maar hoe weet jij dat zo? Zij, met een uitgestreken gezicht: Nou, ik heb er niks van gevoeld!

Jantje bij de tandarts: "Meneer u hoeft niet te boren hoor, er zit al een gat in".

Moeder: "Heb je niet gehuild bij de tandarts?"
Jantje: "Nee mama, de tandarts heeft gehuild."
Moeder: "Waarom heeft de tandarts dan gehuild?"
Jantje: "Omdat ik in zijn vinger heb gebeten."








4 opmerkingen:

  1. hahaha, die tandartsen maken wat mee...
    ik ga daar niet graag naar toe
    *Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tandarts, ik ben er niet zo bang voor. Maar ik heb dan ook een hele aardige tandartsassistente.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door de corona heb ik de controle uitgesteld.
    Door je logje ga ik morgen een afspraak maken.
    Wat een domper voor de tandarts, of ook weer niet.
    Had hij een pleister op zijn vinger?
    Dan weet Jantje wie het is. Hans

    BeantwoordenVerwijderen