maandag 22 juni 2020

Naald en draad.....
(voordat ik verkeerd begrepen word, naaien dus...)

Wat is het verschil tussen een nietmachine en een naaimachine?

Een naaimachine naait en een naaimachine niet!




Een vrouw leest een advertentie in  een damesblaadje voor een "cursus koken zonder pannen". De vrouw lijkt dat wel wat en meld zich daar voor aan. Op de dag van de eerste les komt de vrouw iets wat eerder dan de afgesproken tijd en belt aan op het afgesproken adres. Daar doet opeens een spiernaakte man de deur open... De vrouw schrikt zich natuurlijk een hoedje  en zegt: "Ik kwam voor de cursus koken zonder pannen, maar ik ben geloof ik bij een verkeerd adres", "Nee hoor," zegt de man, u bent op de goede plaats, ga maar vast zitten, we zijn nog bezig even met de cursus naaien zonder naald en draad......




3 opmerkingen:

  1. je begint de week goed met deze grapjes
    wat ga je deze week nog allemaal posten, ik ben benieuwd...
    -€en @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naaien heeft een heel andere betekenis gekregen.
    Zou de vrouw de cursus nog gaan volgen?
    Zo is het huis wel vrolijk geïsoleerd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sommige waren wel bekend,anderen weer niet maar ze zijn wel grappig. en die ven familie koek was heel erg leuk. Wat een stofje al niet kan doen ;))

    BeantwoordenVerwijderen