maandag 8 juni 2020




Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij zo een tijdje gezeten, heeft roept hij naar de persoon aan de tap: "Hey, barkeeper,wil jij een blondjesmop horen?" 
De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog: "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
  1. De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
  2. De buitenwipper is een blonde vrouw.
  3. Ik ben een 1,90 m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in judo.
  4. De vrouw die naast me zit, is blond en is een professionele gewichthefster.
  5. De vrouw aan uw andere zijde is blond en een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wilt u die mop nog altijd vertellen?
"De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen ... "

Slechte_hond

Een blinde met en blindengeleidehond komt een winkel binnen. Hij loopt naar het midden en gaat plotseling die hond boven zijn hoofd staan rondzwaaien! Dus de verkoper komt aangerend en zegt: "Meneer, meneer, kan ik u misschien ergens mee helpen?" "Oh, nee," zegt de blinde. "Ik kijk alleen een beetje rond." 

Twee mannen lopen over straat beide hebben ze een hond aan de lijn de één met een Rottweiler en de ander met een Pekinees. Het is warm en de ene man zegt:
"Zo, ik zou best wel zin in een pilsje willen hebben!"
"Ja ik ook wel", zegt de ander, dus ze lopen naar het dichtstbijzijnde café toe.
Bij de ingang staat een bordje 'verboden voor honden'.
"Shit!" zegt de één, "nu moeten we eerst onze honden naar huis brengen."
"Niets daarvan!" zegt de ander, "let maar op."
Hij doet een donkere zonnebril op en gaat met de Rottweiler aan de lijn naar binnen. De cafébaas komt achter de bar weg en zegt streng:
"Sorry verboden voor honden hier."
"U wilt me toch niet gaan discrimineren omdat ik blind ben en een geleidehond nodig heb", zegt de man.
"Een Rottweiler als blindegeleide hond? Dat zie je ook niet vaak", zegt de cafébaas.
"Ja", zegt de man, "tegenwoordig experimenteren ze met allerlei rassen."
"OK, dan zal het wel goed wezen, kom dan maar binnen", zegt de cafébaas.
De andere man ziet dat het gelukt is en doet ook z‘n zonnebril op en loopt met het pekineesje aan de lijn naar binnen.
"Sorry hier mogen geen honden komen", roept de cafébaas.
"Ja maar dit is mijn geleidehond!" roept de man verontwaardigd.
"Een Pekinees als geleidehond, dat geloof je toch niet!" roept de cafébaas.
Zegt de man:
"Een Pekinees? Een Pekinees?? Hebben ze mij verdomme een Pekinees gegeven!?"







3 opmerkingen:

  1. hhahahah, 5x uitleggen is er over :o)
    goeie mopjes
    -€en @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook agenten maken soms fouten. Zaten weer mooie bij en bedankt voor de lach.
    Wens je hierbij mooi begin van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL, niet als ik hem 5 keer moet uitleggen.
    Goed gespeeld met de Pekinees. Hans

    Ot. Je verhaal ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen