donderdag 4 juni 2020




Ik zat op 1 juni op het terras van het café en ik zeg tegen de ober: ''Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Wordt gebracht, dus ik snel opdrinken. Tafeltje wordt afgeruimd en daarbij zeg ik tegen de ober: '' Mag ik nog 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Wordt gebracht, dus....., ook weer snel achter over slaan. Glazen worden opgehaald en ik zeg ik weer tegen de ober: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint'' Hij zegt '' Heb je wel geld bij je???''. Ik zeg: '' Daar begint het gezeik al...''

Jan en Piet zitten samen op een terras van een cafe.
Jan roept: een rondje van IKKE!
Zegt Piet: Nee, dat moet zijn, een rondje van mij!
Antwoordt Jan: Ook goed!




Zitten twee vrienden op een terrasje, vraagt de ene vriend aan de ander: "Wil je een biertje?"
Zegt de ander: "Je vraagt een koe toch ook niet of ie hooi lust!"







Geen opmerkingen:

Een reactie posten