maandag 6 maart 2017

ondergoedmoppen


Soms voel je je toch zo in je hemd gezet..... Toch wil je je niet bloot geven: Deze week:
Ondergoed

Nieuwe slogan van de Hema: “Nu 3 BH’s voor 10 Euro! Daarvoor laat u ze toch niet hangen?”
 
 
Moos wil voor zijn vrouw een beha kopen, komt in de winkel  en wordt door de verkoopster aangesproken: “kan ik u helpen?”“Ja,ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik zoek een BH voor mijn vrouw”.
“Dat kan”, zegt de verkoopster,: "Leuk! Welke vorm heeft uw vrouw?"
"Weet ik veel," zegt Moos.
“Dat geeft niet hoor meneer, zijn het grapefruits?”
Moos: "Nee, zeker niet."
 "Sinaasappelen dan?"
Moos: "Nee, juffrouw, veel kleiner…” antwoordt Moos ongeduldig.
"Eieren misschien?", vraagt de verkoopster
"Ja," zegt Moos spontaan, alsof hem een licht opgaat, “maar dan wel gebakken…”

Er liggen 2 onderbroeken in de wasmand.
Zegt de een tegen de ander:'zullen we naar het strand gaan?'
Zegt de ander:'het hoeft niet, ik ben al bruin genoeg.'
 
 
 
 
 
 
 
 





 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten