donderdag 19 maart 2015

Vandaag even een thema'tje tussendoor.....
Ik kreeg namelijk op mijn kop dat ik de trike's vergeten was bij het thema "motorfietsen", oftewel de "bike's".
Daarom, speciaal voor deze persoon, ik zal geen namen noemen, de TRIKE
Twee konijntjes lopen langs de kant van de weg, zien ze daar opeens een egel staan huilen. Die 2 konijntjes er naar toe.
“Wat scheelt er, egeltje?”
“Och, de laatste tijd zie ik zoveel egeltjes dood gereden op de weg, ik kan er niet meer tegen. Maar waarom zie ik eigenlijk zo weinig konijntjes?”
“Dat komt omdat wij een trucje hebben om de weg over te steken.”
“A ja? Hoezo?”
“Awel, als wij de baan oversteken en wij zien 2 koplampen naderen, dan zetten wij ons in het midden van de weg en bukken we ons.”
“Ah zo, maar dat vertrouw ik zo niet.”
“Wacht” zeggen de konijntjes, “We zullen het eens voordoen”
Het eerste konijntje steekt de baan over, ziet daar opeens 2 koplampen naderen, haast zich naar het midden van de baan en bukt zich.
WROAAAAAAA, de auto passeert en het konijntje loopt terug naar de kant.
“Zie je wel? Helemaal niet moeilijk!”
“Maar dat vertrouw ik toch nog niet, zunne.” zegt de egel
“Wacht” zegt het ander konijntje, “Ik zal het ook bewijzen.”
Het loopt dus naar de weg, ziet de 2 oplampen, zet zich in de midden en laat de auto over zich passeren.
Ongedeerd komt het dan terug.
“Zie je nu wel, dat is toch helemaal niet moeilijk”
“Allez dan, ik zal het ook eens proberen” Zegt de egel
De egel zet zich dus op de weg, ziet de 2 koplampen naderen, loopt naar het midden en bukt zich…..
WROAAAAAAAAAAAAAAA PLETS, egeltje plat gereden.
“Amai” zeggen de konijntjes, “Dat is lang geleden dat we nog eens een trike zagen”

Vrouw: “Er is iets mis met je Trike. Volgens mij zit er water in de carburateur”.
 
Man:
“Water in de carburateur? Hoe kan dat nou”.
 
Vrouw:
“Ja echt, er zit water in de carburateur”.
 
Man:
“Jij weet niet eens wat een carburateur is. Ik zal wel even kijken. Waar is mijn trike”
 
Vrouw: “In het zwembad.”


Zitten er op een kwaaie dag twee vlooien in een bar. Na een tijdje merkt de ene vlo dat de andere vreselijk zit te trillen en vraagt wat er aan de hand is.
‘Nou’, is het antwoord, ‘gisteren zat ik in een snor en blijkt het een triker te zijn, stevige griep opgelopen dus’.
Zijn maat geeft de zieke mug de raad om de volgende keer wat voorzichtiger te zijn met de keuze van zijn onderkomen en geeft hem de volgende tip: ‘Ga op de rand van de bril van een damestoilet zitten, wacht tot er iemand plaats neemt en spring er in’.
Na enige weken zitten ze weer naast elkaar in de bar.
Vraagt de ene aan de andere vlo: ‘Hoe gaat het er nu mee?’
‘Slecht’, is het antwoord.
‘Hoe kan dat nou’, vraagt de andere vlo, ‘heb je mijn advies niet opgevolgd?’
‘Jawel, maar het was daar zo lekker warm dat ik in slaap ben gevallen en toen ik wakker werd zat ik weer in die snor van die triker’.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten