maandag 23 maart 2015

Eigenlijk heb ik heel weinig tijd de laatste tijd.....
Ik laat mijn blog maar even en hoop stilletjes dat de
KABOUTERTJES
het voor me doen.....
 

Een man loopt in het bos paddenstoelen te zoeken. Hij graait tussen een stel bladeren en wat denk je dat ie ziet. Een kabouter! Chips zegt die kabouter nu mag je een wens doen. De man zegt: ik zou wel brug van Europa naar Amerika willen. De kabouter antwoordt hierop met te zeggen dat het wel een beetje binnen proporties moet blijven. Ok zegt de man. Doe dan maar een vrouw die niet zeurt! De kabouter zegt: hoeveel banen moet die brug hebben twee of vier!

Na uren door het bos lopen komt de kabouter bij een brug, bij de brug staat een bord:
1 KABOUTER TEGELIJK!
De kabouter kijkt om zich heen en ziet niemand. Hij rent de brug op, halverwege gekomen stort de brug in en valt hij in het water. Hij begrijpt er niks van, ik was toch alleen?
Hij kijkt om zich heen en ziet een bord in het water staan
"EEN GEWAARSCHUWD KABOUTER TELT VOOR 2!"
Een groepje kabouters lopen door het bos. Ze zijn heel vrolijk, ze dansen in het rond en zingen: “We hebben toverkracht, we hebben toverkracht” Dan komt er een elfje aan en deze ziet al die blije kabouters rond zingen en dansen. Maar ze ziet ook één kabouter die helemaal niet vrolijk is. Ze gaat naar de kabouter toe en vraagt “Waarom zing en dans jij ook niet vrolijk in het rond?”
Waarop de kabouter antwoordt “ik ben dus To”
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten