donderdag 5 maart 2015


De meeste katten houden niet van water. Het is ook niet de bedoeling dat je een kat vaak in bad stopt.
Nu zijn er katten-eigenaren die daar iets anders over denken. Ik denk dat dit ze niet in dank afgenomen wordt. Tot voor kort wist ik dit niet zeker, maar nu wel. Ik kwam namelijk een  tegen met foto’s van katten, die gebadderd worden. En wat misschien nog belangrijker is, er staat ook bij vermeld wat de katten denken!!
Ik heb de foto's van de "verzopen" katjes overgenomen: (niet te verwarren met de meer bekende natte poes)

 
 

 "But You Said You Loved Me!"
 

"You will pay, as God is my witness, you will pay."
 

"You call this water warm???"
 

"I don’t think I like you anymore."
 

"You SUCK!!!!!!"
 

"E.T. phone home……quick!"
 

"No, I’m not your Good Little Kitty anymore."
 

"Traction….I’m losing Traction!"

 

"I want my Mommmmmmyyyyyyyyyyyyyy!"
 
 


"No, no, no, no…..NOOOO!!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten