maandag 9 maart 2015


Het is Boekenweek...... Ook voor moppenboeken....
(op bovenstaand plaatje rust copyright: ga hiervoor naar: https://www.renegreve.nl/een-cartoon-zegt-meer-dan-1000-woorden/ )


Man komt bij een bibliotheek. “Mevrouw, ik ben op zoek naar een boek over zelfmoord”.
Vrouw achter de balie: “En dan nooit meer terugbrengen zeker?....”

Een belg komt in een bibliotheek in België en vraagt aan de bieb mevrouw waar de boeken staan van slimme belgen.
De mevrouw:"Fantasie verhalen staan onderaan!"


Een man heeft juist zijn nieuwe boek uit met de titel : ''Je kunt de baas in huis zijn''. Hij stormt de keuken in en zegt tegen zijn vrouw: 'Je moet weten, dat vanaf nu, IK de baas in huis ben en dat mijn woord wet is. Je gaat me nu een 5-gangenmenu bereiden en als ik dat op heb ga je met me mee naar de slaapkamer en zullen we sex hebben, enkel op de manier die ik wil. Daarna ga je me een bad laten vollopen en zul je mijn rug en haar wassen. Na het bad droog jij me af en masseert mijn voeten en handen. Morgenvroeg mag jij eens raden wie er me gaat aankleden en wie er mijn haar gaat kammen.' Waarop de vrouw kalm antwoordt: ' mijn eerste gok : 'de begrafenisondernemer.''


Elsje ging voor het eerst naar groep drie op de lagere school. Daar leer je lezen en schrijven. Het echte werk dus. Na de eerste dag op school komt papa ook thuis van het werk en vraagt aan Elsje wat ze al geleerd heeft. "Nou," zegt Elsje, "ik heb al leren schrijven". 
"En wat heb je dan geschreven?", vraagt papa.
"Dat weet ik nog niet, want ik leer morgen pas lezen".









Geen opmerkingen:

Een reactie posten