maandag 2 maart 2015




Er komt een poes een egel tegen in de berm.Het egeltje huilt en het poesje vraagt wat er aan de hand is. Mijn vader is zojuist overreden bij het oversteken, snift het egeltje. Het is ook altijd hetzelfde mijn halve familie is er al slachtoffer van geworden. Ja... maar dan doe je het ook helemaal niet goed zegt het poesje. Ik zou je wel voordoen hoe je veilig oversteekt. Kijk zie je die koplampen in de verte? Dan steek ik nu over, op het midden van de weghelft buk ik. Zoef de auto rijd over hem heen en het poesje loopt weer verder naar de overkant.
Een ander poesje doet het de egel ook nog een voor,koplampen naar het midden van de weghelf, bukken zoef de auto erover heen en naar de overkant.
Dan nu ik maar denkt het egeltje,Dus hij wacht tot ie weer koplampen ziet, loopt naar het midden van de weghelft, bukt...Zoe splash egeltje plat.
De ene poes tegen de andere die driewielers die zie je tegenwoordig ook niet zoveel meer he?
Er komt een man bij de cattery en zegt: ik zoek een kat.
De catteryhouder zegt: Ik heb er genoeg ,zoek er maar een uit.
De man loopt rond in de ren en kiest een kat uit.
Dan vraagt de man: is de kat wel trouw?
Trouw??? zegt de ander, meneer ik heb die kat al vier keer verkocht en telkens komt hij weer terug.

Man tegen zijn buurman: "Heeft jullie kater een stamboom?"
Buurman: "Nee hoor hij sproeit tegen elke boom die hij tegenkomt."

Er komt een kat de bar binnen en besteld een pilsje.
Zegt de barkeeper: een kat die een pilsje besteld dat heb ik nog nooit gezien.
Zegt de kat: dat zou dan ook wel de laatste keer zijn ,want je bent veel te duur.

En man zit s'morgens in de trein, zit er een kat tegenover hem.
De man zit zo lang naar de kat te staren, dat de kat vraagt:heb ik iets van je aan?
Nee, zegt de man , maar dat zie je toch ook niet vaak, een kat in de trein!
Zegt de kat: Dat zou je niet meer zien ook want morgen is mijn brommer weer klaar!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten