maandag 23 december 2013



 

Zo...... Zo vlak voor kerst even mijn checklist afvinken, want mijn hoofd slaat op hol van al de dingen die gedaan moeten worden om het gezellig te maken in huis! Voor je het weet staat de boel op z'n kop als je niet alles onder controle hebt!

De kerstboom staat in volle glorie....



............De ingrediënten voor het kerstdiner zijn in huis......
 
 
....Ook kerstkadootjes voor ieder ingeslagen....
 
 
...Zodat we de kerstman wat werk uit handen nemen...
(Want je krijgt nooit wat je graag wilt hebben)
 

......... de boel is voorzien van lampjes.........




De kaarsjes branden:
 

O

De kerstkleding is uitgezocht en hangt klaar...
 

Kerstmuziek staat aan:


.....En voor mijn gevoel ben ik toch iets vergeten......
Nou ja, misschien kom ik daar morgen dan nog wel op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten