maandag 30 december 2013




Nog twee dagen en we verlaten 2013.... In 2014 kunnen we dan uithuilen en opnieuw beginnen.
Wij gaan de laatste dagen lachend het oude jaar uit!
Een man die graag vuurwerk afsteekt gaat naar een afgelegen stuk bos en begint daar astronauten en kanonslagen af te steken,op een gegeven moment word de man op de schouder getikt en ziet een beer staan, de beer zegt: "Hee, maat je houdt me wakker van mijn winterslaap!" Waarna de beer de man keihard van achteren neemt. De man komt bij en denkt: wat is me nou overkomen... Ik zal die beer krijgen dus de man gaat naar België en koopt daar een aantal pakken met nitraten en ander hard knalspul en gaat weer terug naar het stukje bos en begint driftig te stoken, waarna hij weer op de schouder getikt word en wederom de beer ziet staan, die  hem opnieuw loeihard van achteren neemt. Als de man weer is bijgekomen denkt en nu is het afgelopen met die klotebeer!  De
 
man gaat naar Polen om shells en ander zeer serieus proffesioneel vuurwerk te halen en denkt zo van de beer af te komen, weer gaat de man helemaal los met zijn vuurwerkbommen en denkt: zo, van die beer heb ik geen last meer. De man wordt echter weer op zijn schouder getikt en ziet weer die beer staan waarop de beer zegt: "Zeg nu eens eerlijk jij komt hier helemaal niet om vuurwerk af te steken hé."
 




 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten