maandag 8 juli 2013

vakantie

Een groot aantal mensen heeft of is al met vakantie...... vandaar:


Vandaag een paar mopjes over : OP REIS gaan:
Een man die steeds onaangenaam deed tegenover zijn vrouw, brengt haar naar het vliegveld voor een reisje naar Frankrijk
In de migratieroom, terwijl iedereen het kan horen, wenst hij haar goede reis, en op een ironische toon roept hij:
“Schat, vergeet vooral niet me een mooie Française mee te brengen, Ha Ha Ha !!”
Zijn vrouw buigt het hoofd en loopt zenuwachtig door.
Ze verblijft 15 dagen in Frankrijk.
Bij haar terugkeer, roept haar echtgenoot luidop:
- “Schat, heb je mijn Française mee?
- “Ik heb mijn uiterste best gedaan antwoordt ze, nu nog afwachten of het bij de geboorte een meisje zal zijn !!!
Stel je toch eens voor: Ik was op weg naar mijn vakantiebestemming en rijd door Duitsland en wat denk je… file… en wat voor een. Het volgende tankstation was pas over 30 km en ik moest een enorme grote boodschap maken...... Dus ik de auto uit en huppekee in de berm, achter de struikjes in het gras. Binnen twee tellen stopt de polizei en brult naar beneden:” Hallo, haben sie irhe papieren dabei, en ik antwoord:” Nee, maar met een plukje gras red ik me ook wel..........

Een Belg zou op vakantie gaan naar Engeland, als zijn buurman er later naar vraagt hoe de reis was blijkt hij de reis te hebben geannuleerd. “Waarom heb je die reis geannuleerd?”,vraagt de buurman. “Nou , ik vindt dat links rijden veel te gevaarlijk.” “Toch schijnt dat heel erg mee te vallen.” zegt de buurman. “Geloof dat maar niet, ik heb het in Antwerpen een half uur uit geprobeerd, en het viel bar tegen.”




                                                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten