maandag 11 juni 2012



We ontkomen er niet aan.....Het EK-voetbal is begonnen.....
Dus deze week: VOETBAL!!!
(Voordat we eruit liggen)


Hans gaat met z'n vader naar een voetbalwedstrijd . Na enige tijd vraagt Hans aan z'n vader: " Pa waarom schelden die spelers op die man in de tribune?" Vader: "Omdat hij een bierflesje naar de scheidsrechter heeft gegooid !" "Maar de scheidsrechter is niet eens geraakt ?" Vader:"Nee daarom schelden ze ook!"

Wat een geweldige wedstrijd zegt een supporter tegen de scheidsrechter. Alleen jammer dat u niet gekeken heeft!

"Wat kost een goede Nederlandse voetballer gemiddeld?"

"Nou … drie ton, denk ik!"
"Wat kost een goede Belgische voetballer gemiddeld?"
"Drie miljoen."
"Waarom zo veel?"
"Die zijn veel zeldzamer!"






Er komt een man bij de pastoor en vraagt: "Spelen ze in de hemel ook voetbal?" "Dat weet ik niet." Zegt de pastoor: "Ik heb vandaag pas de brochure aangevraagd. Kom over een week nog eens terug." De man komt een week later terug en vraagt: "En pastoor, weet u het al?" "Ja," zegt de pastoor: "Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het goede nieuws is: er wordt inderdaad voetbal gespeeld in de hemel. Maar het slechte nieuws is: je staat volgende  week opgesteld!
 
Wist je dat bij Duitsland de voetbalmat helemaal bedekt wordt met a4'tjes?  Duitsland schijnt op papier namelijk een goede ploeg te hebben.
De spits van Trinidad&Tobago komt na de verloren wedstrijd de kleedkamer in en schreeuwt: 'het is allemaal de schuld van de scheidsrechter. Ik zal hem een trap onder zijn kont geven.' Zegt Leo Beenhakker: 'Laat maar je mist toch..



                                                 Stilikkijkvoetba





Geen opmerkingen:

Een reactie posten