maandag 18 juni 2012

Deze week als thema:
computer



Er bestaan 3 soorten gebruikers: beginners, gemiddelden en gevorderden.


Beginner: is bang dat de computer stuk gaat als hij op de verkeerde knop drukt.
Gemiddeld: weet niet hoe hij de PC weer op orde krijgt als hij op de verkeerde knop heeft gedrukt.
Gevorderde: drukt op de verkeerde knop van andermans computer.
Bill Gates komt te overlijden en staat bij Petrus voor de hemelpoort.
Petrus zegt: “Bill, je hebt in leven goede dingen gedaan en slechte. Ik laat jou beslissen wat jouw lot zal zijn.”
Vervolgens toont Petrus twee visioenen aan Gates. De eerste is de hel. Hierin lopen prachtige lachende jongedames topless over parelwitte stranden. Het tweede beeld is van de hemel. Hierin spelen engeltjes liedjes op kleine harpjes terwijl ze rondzweven op kleine wolkjes.
Bill kiest voor de hel.
Na een week besluit Petrus een kijkje te nemen bij Bill en ziet dat hij gemarteld wordt door demonen. Bill huilt en vraag Petrus: “Waar zijn die dames en witte stranden?”
Petrus zegt: “Bill,.......... dat was slechts de screensaver.”

Een man zei tegen zijn vrienden: Afgelopen nacht zat ik met mijn dochter in de woonkamer. We mijmerden wat over het leven en het gesprek kwam op mijn overlijden. Hierover zei ik: “Ik wil nooit een kasplantje worden. Een leven afhankelijk van een machine, waarbij ze af en toe wat vloeistof naar binnen laten druppelen. Ik vind dat geen manier van leven. Als er ooit zoiets gebeurt, heb ik liever dat je gewoon de stekker eruit trekt…” Ik was nog niet uitgesproken of m’n dochter stond op, trok de stekker uit de computer en pakte mijn bier af........
Een kunstenaar, een advocaat en een computer-deskundige zitten in een cafe.
Ze praten over de voor- en nadelen van een buitenechtelijk affaire.
De kunstenaar is een groot voorstander en houdt een hartstochtelijk betoog over de passie, de vrijheid en de spanning.
De advocaat wijst op de gevaren.
Het leidt tot schuldgevoel, echtscheiding en financiele problemen.
Dat is het allemaal niet waard.
Zegt de computer-deskundige:
Het is het beste wat mij ooit is overkomen! Mijn vrouw denkt dat ik bij 'n vriendin zit.
Mijn vriendin denkt dat ik de nacht bij 'n vrouw doorbreng.
En ondertussen kan ik de hele avond en nacht lekker achter de computer zitten!


U hebt zojuist een belgisch virus ontvangen. Omdat we technologisch nog niet zo ontwikkeld zijn, is dit een handmatig virus.
Zou u alle bestanden op uw harde schijf willen wissen en deze mail naar iedereen doorsturen die u kent.

Hartelijk dank voor uw hulp.

Een Belgische Hacker.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten