maandag 25 juni 2012


Deze week, en daarbij hoop ik dat jullie niet in slaap vallen....
Schapen


Een blondje met zwart geverfd haar komt langs een wei met schapen, en zegt tegen de schaapsherder:”Als ik kan raden hoeveel schapen je hier hebt lopen, mag ik er dan eentje meenemen?”
”Dat is goed”; zegt de herder.
Ze kijkt nog eens goed (met een wijsvinger in het kuiltje van haar kin en een open mond) en zegt: “93”.
”Dat is inderdaad goed”; zegt de herder verbaasd,”Kies maar een schaap uit.”
Het blondje pakt een schaap op en loopt weer naar haar auto.
”Hee,wacht even”; zegt de herder.”Ik wil je ook iets vragen…Als ik je oorspronkelijke haarkleur raad, mag ik m'n schaap dan weer terug?”
”Oké” zegt het blondje.
”Nou, ik denk dat je haar eigenlijk blond is!!”
”Ja, dat klopt”; zegt de vrouw verbaasd.. “Hoe ziet u dat?”
Zegt de herder: “Je neemt mijn hond mee….”

Er staan 2 schapen in de wei, zegt dat ene schaap tegen die ander: 'Koud hé?' Zegt dat andere schaap 'Hou je bek, schapen kunnen niet praten'.

Drie schapen doen een wedstrijdje hoog springen, het eerste schaap springt keurig over het hek heen, het tweede schaap komt er net over heen en het derde schaap botste met volle vaart tegen het hek op. Welk schaap sprong het hoogst?

Het derde, want die zag sterretjes..

Twee schapen lopen in de wei , zegt de een tegen de andere: “Wat loop je mank?”
Zegt de andere: “Ik ben vroeger lam geweest.”











Geen opmerkingen:

Een reactie posten