donderdag 12 augustus 2021

Vreemde dingen gebeuren op deze blog....

er op dit moment rare dingen met mijn weblog gebeuren?
Grijze vlakken.....
Niet kunnen reageren.....
Filmpjes die niet goed uploaden......
De blogindeling is plotseling veranderd, zonder dat ik dat zelf gedaan heb......
..........En wie weet wat nog meer....

Ik weet nog niet hoe ik dit moet oplossen,
misschien lost het zich vanzelf op, of heeft iemand tips om dit te verhelpen?
Het is vervelend, maar ik kan er tot nu toe nog niets aan doen.
Sorry hiervoor....


 

4 opmerkingen:

  1. inderdaad , hier gebeuren rare dingen, ik kon straks ook niet reageren omdat er een grijs vak stond, en over dat filmpje had ik je al ingelicht, ik hoop dat alles vlug opgelost is...
    toi toi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwam ook uit bij het grijze vlak en kon niks aanklikken...
    Nu dus wel...vreemd allemaal
    S6 met oplossen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je heel snel op reageren druk dan kun je wel reageren en is het grijze vlak ook weg.
    Dus het zit in het hoofdscherm van de weblog.
    Misschien even contact opnemen met blogspot. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In iedergeval kan ik weer reageren. Kan het zijn dat je hem in de html modes hebt staan en dat dat niet moet?

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen