maandag 9 augustus 2021

Gisterochtend vroeg  kreeg ik me toch een plens water over me heen... (zo hard regende het hier)
Ik hoefde meteen niet meer te douchen!



Jantje komt thuis en zegt tegen vader: "pap, later wil ik rijk worden. Dan wil ik een groot huis zonder badkamer en elf bedienden en veel eten natuurlijk." "Geen badkamer?" vraagt vader. Jantje: "nee, want ik wil stinkend rijk worden."


Er staat een dom blondje onder de douche. Ze vraagt aan haar moeder: "Mama, waar staat de shampoo?" De moeder zegt: "Op de bovenste plank, die groene fles." Het dom blondje zegt: "Nee mam, dat kan niet. Daar staat op voor droog haar en mijn haar is al nat."
Een klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,en kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt “mama, krijg ik dat later ook?”, “ja schat dat krijg je later ook”. volgende dag ziet ze der vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokkespel, en vraagt “papa, krijg ik dat later ook?”. antwoord papa, “ja dat krijg je later ook, en als je mond houd tegen je moeder kan je hem ook nu krijgen!
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. gisteren wilde we iets den, begint het regenen, hebben we maar gezelschapsspelletjes gespeeld
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met trekker droogmaken... zo kan hij ook.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Jantje is slim haha stinkend rijk worden :)
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, vanmiddag heb ik heel wat mensen een nat pak zien halen.
    Een echte buitendouche.
    Jantje heeft een punt, daarom noemde men de mensen begraven in de kerk, rijke stinkers.
    Blondjes, het blijft gezellig, vandaag ook een in de buurtsuup, haar moeder kon wel om haar lachen.
    slechte papa, zeg maar tegen mama.
    Ik heb ook een trekker in de badkamer staan, maar zonder wielen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen