maandag 15 maart 2021

Voor het tweede jaar op rij wordt het mij door de regering verboden tijdens mijn verjaring visite te ontvangen. Ergens best rustig ook.... Geen stress om alles perfect op orde te hebben in huis.... Maar ja, er zijn mensen die ik helaas al meer dan een jaar niet gezien heb. En een taart bakken hoeft dus ook niet. Nou ja....... Dan doe ik dat dan maar op mijn blog deze week.....

In de wei staan twee koeien, waarvan er een krachtig met haar uier heen en weer slingert. “Waarom doe je dat?”, wil de andere koe weten. “De boerin is deze week jarig en ik wil een vlaai bakken, daarom klop ik nu vast de slagroom!!!”


Een man ligt op zijn sterfbed en zijn zoon zit wakend naast hem. De geur van verse warme appeltaart streelt de neus van de man en hij vraagt aan zijn zoon: ''Jongen, wilt ge me een stukje taart halen uit de keuken?'' Even later staat de jongen met lege handen weer aan het bed, waarop de vader: ''Wel?'' Zegt de jongen: ''Mama zegt dat de taart voor na de begrafenis is.''


Waarom duurt het zo lang voordat een dom blondje hartelijk gefeliciteerd op een taart heeft geschreven?
Antwoord: Ze krijgt de taart zo moeilijk door de typemachine . . . . . . 








3 opmerkingen:

  1. proficiat! Ik hoop dat ik in september mijn verjaardag wel kan vieren....
    -Een @->- voor jou.
    ~~~~<~~<>•❀.•.¸✿ ღ
    Gelukkige verjaardag
    (¯`’•.¸*♫♪♥(✿◠‿◠)♥♫♪*¸.•’´¯)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal vast een gebaksbordje klaarzetten hier.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even wachten, maar drukker zal het er niet door worden.
    Het is dan een stille verjaardag, weet ik helaas ook uit ervaring.
    En een jaartje overslaan gaat niet, het is met lede ogen kijken in een lege kamer.
    Oh, voor na de begrafenis, wat sneu. Hans

    BeantwoordenVerwijderen