maandag 1 maart 2021


Er moeten de komende weken nogal wat flinke klussen gedaan worden...... Zowel binnen als buiten. Helaas zijn de bouwmarkten nog steeds niet 'normaal' open....(en in 10 minuten daar winkelen zoals Rutte voorstelt is niet echt haalbaar.....) Toch moet ik deze week aan de slag als:

Komt een man 's avonds laat thuis van zijn werk begint zijn vrouw gelijk te zeuren: "Schat, de deur klemt. "Zegt de man: "Ik ben toch zeker geen timmerman ? " "De gootsteen in de keuken is ook verstopt. " Zegt de man: "Ik ben toch zeker geen loodgieter ? " "Het tegeltje aan de wand in de wc zit ook los." Waarop de man weer antwoordt: "Ik ben toch zeker geen tegelzetter ? " Ongeveer een maand later komt de man weer thuis van z'n werk en de deur klemt niet meer, de gootsteen is niet meer verstopt en het tegeltje zit weer vast. Vraagt de man aan z'n vrouw: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? " "Dat heeft de buurman gedaan " "Hoeveel heb je hem daar dan wel niet voor betaald ? ", vraagt de man. "Niks, ik mocht kiezen: Of ik zou een lekkere cake bakken of hij zou me een goede beurt geven." "Dan heb je toch zeker wel een lekkere cake gebakken." zegt de man. Zegt de vrouw: "Ik ben toch zeker geen bakker!"

Meneer van Boven heeft de spijker, die hij in de muur wilde slaan, krom geslagen. Hij roept daarop zijn zoon en zegt; "haal die ouwe tang eens uit de keuken!".  Gaat de zoon naar de keukendeur en roept: "Mama, pappa wil je spreken!"

Bouwvakker op de vijfde verdieping heeft een zaag nodig, maar kan geen vinden in zijn buurt. Hij kijkt naar beneden en ziet een collega staan die wel een zaag heeft. Hij roept naar de collega, maar die kan hem niet horen. De man op de vijfde besluit om via gebaren zijn collega duidelijk te maken dat hij de zaag nodig heeft. Hij wijst naar zichzelf betekenend “ik”. Met behulp van handen en voeten werk en zaagbewegingen maakt hij de man beneden duidelijk dat hij de zaag nodig heeft. De man beneden knikt begrijpend, laat zijn broek zakken en begint zich ter plekke af te trekken en komt klaar. De man op de vijfde rent naar beneden en zegt woest: “Mafkees, waar ben je mee bezig? Ik vroeg je om de zaag!” Andere man zegt “Ja dat weet ik, Ik zeg alleen maar dat ik zo kom.”







3 opmerkingen:

  1. klussen, we doen toch niks anders....
    de grapjes zijn goed :o)
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet hier binnenkort ook weer eens aan de slag met de buitenboel.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gedoe met de winkels is een groot probleem voor winkelier en klant.
    Ik deed gelukkig altijd netjes de klusjes in huis.
    Haha, ouwe tang.
    Bouwvakkers er zitten speciale tussen.
    Ik verwonde meestal mezelf. Hans

    BeantwoordenVerwijderen