woensdag 10 maart 2021

Coronavaccinatie: van uitnodiging tot registratie


Gisteren dus mijn eerste prikje gekregen van een anti-COVID-vaccin. In mijn geval dat van Astra-Zeneca. Ik heb heel weinig van de prik gevoeld. (hoe kleiner de naald, hoe minder last van de prik) 
Tip: mocht je bij een voorgaande vaccinatie last gekregen hebben van een stijve arm, laat de prik zetten in de arm waar je het meest mee doet. Hoe meer je de arm beweegt, des te minder last van stijfheid.
*** 

Voor de mensen die willen weten hoe het prikken van uitnodiging tot de daadwerkelijke vaccinatie gaat hieronder een filmpje hierover:




En voor hen die  nog nooit een corona-test in een teststraat hebben meegemaakt; dat gaat dus als volgt;


(gelukkig zelf nooit hoeven meemaken!)


3 opmerkingen:

  1. ik heb mijn prikje al even geleden gehad, pfizer (verzorging)
    ik heb al zoveel inentingen gezien op mijn werk....
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik die test zo zie.. dan wacht ik nog even met testen.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is je vaccinatie goed is verlopen.
    Goed tip over de arm.
    De corona test heb ik gehad, maar het stelde echt niks voor, het filmpje is vast voor de likes. Hans

    Hij is weer binnen gekomen, ga zo aan de slag.
    Hartelijk dank namens Oma.

    BeantwoordenVerwijderen