woensdag 31 maart 2021

 
Vandaag wat wijsjes op woensdag in de Youkebox over tijd verzetten.... verpakt in een verhaaltje, en vanmorgen gaan we ons op de Pasen voorbereiden:

 
Zo, de CLOCKS staan weer op ZOMERTIJD. En ook de AVONDKLOK is aangepast aan de SUMMERTIME. Zo zijn we weer op tijd om Pasen  te vieren.... Hoe we dat gaan doen? MIJN NAAM IS HAAS......... 
***
 

Coldplay - Clocks

 

Mieke en Vader Abraham - Zomertijd 

 
 

Feest Pharma feat DJ Kicken JimmyKe Johan Vlemmix - Avondklok

 
 

Ella Fitzgerald - Summertime

 

Lowland Trio - Mijn Naam Is Haas

 

3 opmerkingen:

  1. inderdaad, het is de goede week, ik heb er ook aan gedacht
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de muziek moet ik terugkomen. Ik ben nu de GGOS aan het beluisteren....

    Love As Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat aardig van Di Mario, nu gaat de zomertijd zon voor me schijnen.
    Gelukkig heb ik geen moeite met de zomertijd en met de you-ke-box is het alleen maar een mooie lente. Hans

    BeantwoordenVerwijderen