maandag 8 maart 2021

 



Ik herinner het me nog als de dag van gisteren.....
Het radiobericht van 12 maart 2020 om 15.00, dat de minister-president om 16.00 een toespraak zou houden betreffende het coronavirus.....
Ik stond op het punt om te gaan melken, omdat ik 's avonds op tijd klaar moest zijn om in Bodegraven de uitreiking van de CumLaude-Awards (de prijzen voor de beste kazen, gemaakt op de boerderij) bij te wonen. Ik heb mijn man gebeld (een van de organisators) dat hij de radio in de gaten moest houden. Een goed uur later was de grote feestavond afgelast.... mochten alleen de prijswinnaars komen en werd de prijsuitreiking opgenomen op film/video. 


Deze week staan we dus stil bij een jaar lang "Nederland in corona-tijd".... Allereerst met de grappen en grollen die er over gemaakt zijn:




















5 opmerkingen:

  1. nu vraag ik me af, kom jij ook in beeld op dit filmpje?
    lydia, of 1 van die andere drie?
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik ben die avond niet gegaan. Ik sta dus ook niet op het filmpje. Mijn man dus wel, PROMINENT in beeld! Dit jaar geen CumLaudeAwards is maart, maar waarschijnlijk in september, als er dan (misschien) weer wat georganiseerd mag worden. Hans Bank heeft overigens wel een filmpje gezien waar ik wel op sta. De zuivel werd toen nog apart van de kaas gekeurd en die avond heb ik staan "zingen" met een andere boerin, die tevens ook cabaretiere is Irene van der Aard. Dit filmpje staan niet op Youtube maar op de Facebook boerderijzuivel onder video's (Cum Laude zuivel en zachte kaas uitreiking 2018) helemaal aan het eind.

      Verwijderen
  2. Grappen zijn er om mindere periodes te overwinnen.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad toen viel de de uitreiking van de CumLaude-Awards voor een deel in het water.
    En een jaar later zijn we in principe niet veel verder gekomen.
    Gelukkig hebben we de humor nog, als we die kwijt raken is het het hek van de dam. Hans

    BeantwoordenVerwijderen