woensdag 10 februari 2021

Voor de verandering eens de moppen en cartoons op de woensdag....

Twee sneeuwvlokken komen elkaar tegen. Zegt de een tegen de ander; “Waar ga jij heen?” “Ik ga Naar Oostenrijk, feestje bouwen”. “En jij?” “Ik ga naar Nederland paniek zaaien”

Norman en zijn blonde vrouw luisteren tijdens het ontbijt naar de radio en horen de nieuwslezer zeggen :"Er wordt 8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag. Wilt u uw auto aande kant van de straat parkeren met de oneven nummers, dan kan de sneeuwploeg er ongestoord door rijden. De vrouw van Norman gaat naar buiten en verplaatst de auto.

De volgende dag, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer opde radio: "We verwachten vandaag 10 tot 12 cm sneeuw. Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummers zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan ?" De vrouw van Norman gaat naar buiten en verplaatst de auto.

Twee dagen later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer: "Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw. Wilt u uw auto .......en..... Op dat moment valt de stroom uit.........      De vrouw van Norman is in alle staten en met een bezorgd gezicht vraagt ze aan hem: "Schat, nu weet ik niet wat doen. Aan welke kant van de straatmoet ik de auto nu parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan???"  Waarop Norman, met de liefde en begrip in zijn stem zoals alle mannen hebben die met een blonde vrouw getrouwd zijn, antwoordt :"Lieverd, waarom laat je hem deze keer niet gewoon in de garage staan......."







3 opmerkingen:

  1. In paniek raken doe ik niet, ik fiets er gewoon doorheen, maakt mij niet uit. Maar ik hou niet van dat witte spul.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, dat ze helpt, het is haar stoep
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De twee sneeuwvlokken doen precies wat ze beloven.
    LOL, de garage de oplossing.
    Sneeuw voor de een pret, voor de ander een feestje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen