zaterdag 6 februari 2021

 


De Youkebox is wederom gevuld met soep! Misschien  niet de meest bekende soepliedjes, maar omdat het item al eens eerder geweest is zijn er al een groot gedeelte aan het 'soepgenre' in de box te beluisteren geweest. En het streven is zo min mogelijk liedjes dubbel te laten horen. Dus..... Aan tafel! 

*****

Rita Corita - Geef mij maar soep met balletjes

Chic - Soup For One

 

 

Ben De Ruiter - Super Die Soep

 

Pete Seeger - The Soup Song

 

Klaas & Peter - Soep Soep Soep

 


3 opmerkingen:

  1. OMG, dit is teveel voor mijn jonge hart in de vroege ochtend.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag hier toevallig ook een heerlijke soep- dag maar die ik wilde horen heb jij niet gedeeld. En dat is gemaakt op een mooie melodie die jij vast ook nog wel kent- Soep Met Ballen van Leo van Helmond & De Slijpers. Ik draaide deze veel bij de ziekenomroep waar ik eens draaide heel erg lang geleden.
    https://youtu.be/W_szWiFFjkA weet zeker dat jij deze ook erg mooi zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ken ik soep met ballen van Leo. Maar die heb ik vijf jaar geleden, toen ik ook een week 'soep-thema' had al gebruikt en mijn streven is zo min mogelijk liedjes dubbel gebruiken als er zoveel andere liedjes zijn. Maar ik heb nog genoeg materiaal om nog een week lang over soep te bloggen. misschien dat ik dan voor een youkebox met soep met inhoud ga. Soep met ballen, noodles, suiker en animaal-crackers.....

      Verwijderen