maandag 8 februari 2021

Nederland ingesneeuwd


Het is ‘spannend weer’ deze dagen. Koud tot heel koud, met sneeuw, ijzel en zelfs kans op sneeuwstorm..... 
Hoewel ik voor deze week een ander thema gepland had, heb ik daarom het weekthema op de valreep maar aangepast aan het weer!  

Vergelijkingen met de winter in 1979 worden gemaakt. Maar hoe was dat toendertijd? Herinnert u zich deze nog?


Voor wie denkt het nu 'zwaar' te hebben door de weersomstandigheden..... Het kan dus nog veel erger!
Ik kan me die winter nog goed herinneren. Als klein meisje schaatsten we op straat bij mijn tante in Gorinchem. Onvergetelijk!



2 opmerkingen:

  1. Dat waren nog eens tijden, niet te vergelijken met nu.

    Love As Always
    DiMario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de winter in 1979 ging ik de vorstverlet in, er was buiten toen niet te werken.
    volgens mij de enige keer dat ik vorstverlet heb gehad. Hans

    BeantwoordenVerwijderen