vrijdag 19 februari 2021



Vandaag cartoons over:











 

4 opmerkingen:

  1. ik persoonlijk koop altijd een nette jeans, ik zie die vlekken en scheuren niet graag
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook niet van gaten in mijn broek. En ook niet van vlekken erin maar de jeugd loop er graag in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In mijn jeugd liep je niet met gaten in je kleding, dat was armoede.
    Nu wil ik het ook nog steeds niet.
    Maar de jeugd heeft een andere kijk, net als mondkapjes als iedereen er mee loopt valt het niet op. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      De temperaturen stijgen gestaag, vandaag al bijna zonder jas naar buiten en het weekend is het helemaal feest.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen