vrijdag 14 augustus 2020

Vandaag dus lachen met:




















4 opmerkingen:

  1. ja, ik heb hier nu alles open staan om het wat te laten afkoelen, nu is het voor ff goed
    leuke humor :o)
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de laatste is wel heel erg leuk en hier ook alles open en in vroege morgen al mijn wandelingetje gelopen. Want door warmte blijft er te veel vocht in voet en benen dus ik ben ze nu aan het trainen. Geniet van dag en ik wens wel beetje dat er nu wel wat regen vallen mag. Het is een wens zo klein maar vele dieren zullen hier ook blij mee zijn. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het moet zeker nog warm worden. Ik grijp ook overal naast. Misschien komt de hittegolf hier nog heen.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan is de voorspelling dat er in de toekomst nog heftigere hittegolven komen.
    Dan maar naar het noorden verhuizen. Hans

    Ot. Je verhaal was weer prachtig en de verzoekjes zijn gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen