maandag 27 november 2017



Sinterklaas komt bij de dokter. "Tijd niet gezien", zegt de dokter.
Waarop de sint antwoordt: "Dat kan wel kloppen, ik heb een tijd ziek in Spanje gezeten."


Zwarte Piet was na een natte koude nacht op het dak verkouden geworden.
Hij ging naar de apotheek en vroeg aan de verkoper: "heeft u iets tegen hoesten?".
Antwoord die verkoper: "Nee hoor, ga gerust uw gang."

Chirurg tegen de pakjespiet: "Het spijt me verschrikkelijk, maar we moeten u opnieuw opereren. Ik heb mijn handschoenen in uw buik laten zitten."
Pakjespiet: "Doe geen moeite, kijk 5 december maar eens in uw schoen!"


Sinterklaas komt bij de dokter en zegt: Meneer dokter ik ben aangekomen en ik vind me zelf te dik, heeft u een middeltje om iets dunner te worden?
Dokter: Nee maar ik geef u een tip, ga wat sporten, paardrijden of zo. De week erna is de sint er weer. En? Vraagt de dokter, bent u een beetje afgevallen? Ja, antwoord de sint, van het paard!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten