maandag 6 november 2017



Movember, een samenvoegeing van het Engelse woord 'moustache' (snor) en 'november', is een jaarlijks terugkerend evenement om aandacht te vragen voor prostaatkanker en de gezondheid van de man meer in het algemeen. Het is dan de bedoeling dat mannen hun snorren (en baarden) laten staan in de maand november. Aan het eind van de maand mogen ze dan weer afgeschoren worden. 
Deze week dus aandacht voor deze actiemaand.

Aan de bar kijkt een dronken man de bartender konstant aan. Waarop deze uiteindelijk vraagt :" Waarom staart u de hele tijd naar mij ??"
"Omdat u zo op mijn vrouw lijkt, uitgezonderd tot op de snor", antwoordde de man.
"Maar sorry, ik heb toch helemaal geen snor", zegt de andere man.
"Nee, u niet, maar mijn vrouw wel..!"




“Opa, waarom heeft u zo’n lange baard?” vraagt Truusje.
Opa lacht lief en zegt “Omdat oma de stropdassen voor mij uitzoekt!”

 

Een jonge stel ging op huwelijksreis!
Toen ze in het hotel kwamen rustten ze even uit op bed..!
De man vraagt: wil jij je uitkleden en handstand tegen de spiegel doen¿
De dame zegt: oké, ik zal het doen!
Toen ze het gedaan had vroeg ze: Waarom moet ik dit eigenlijk doen? Zegt de man: Ik wou eens zien of een baard en snor me wel stond!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten