maandag 20 juni 2016


Hoewel ik altijd graag vooruit werk, gaat dat op dit moment, zonder eigen laptop met opgslagen ideeën en gegevens even niet. Ik moet dus even terugvallen op eerdere thema's, waar ik nog het een en ander van heb leggen dat nog niet op deze blog is verschenen.
Deze week mag u dus weer eens op de koffie komen!

Klant:”Ober, een klontje suiker, alstublieft.”
Ober: “Maar meneer, u hebt er al 4 gehad?”
Klant: “Ja, maar die zijn verdwenen in mijn koffie, ober!”


Een man klaagt bij zijn huisarts: “Steeds als ik een kopje koffie drink,doet mijn rechteroog zeer” De dokter geeft hem wat pijnstillers mee.
Een week later is de patient terug en meldt: “De pijn is geen haar minder geworden als ik koffie drink.” De arts begrijpt hier niets van en stelt voor:” Drinkt u hier maar eens een kopje koffie, dan kijken we wat er gebeurt.” Nauwelijks heeft hij de eerste slok genomen of de arts zegt : “Ik zie het al, haalt u voordat u verder drinkt, eerst eens het lepeltje uit het kopje.”


 Pim vraagt of Bea ook een kopje koffie wil. Bea antwoord: “Nee dank je, als ik koffie drink, kan ik niet slapen.”
Waarop Pim zegt: “Hé, da’s bij mij net andersom: als ik slaap, kan ik geen koffie drinken!”




Geen opmerkingen:

Een reactie posten